Happy b-day The Fashion Fruit! #3

- January 10, 2013 by Veronica Ferraro - 74 Comments

PicMonkey Collage

[en]I could really spend hours to list all the thing that happened during the third year of my blog and more generally during 2012, but I prefer to recap everything with just a phrase: “dare to change“.

Have the courage to change, to get out of your insecuritie, get out of  everything that does not make you happy. This is true in everything: work, life, love.

Do not be afraid to change, it will be difficult at the beginning, but at the end your courage will be rewarded.

I this year I’ve made many changes, some abstract, inside of me, and other concrete.

I traveled a lot: I went in Paris with Dior, I was for the first time invited to the Louis Vuitton fashion show, I made three different shooting with Louis Vuitton together with Alessandra and Chiara, I was finally able to fly to New York for fashion week , I breathed the magic air of Kos in Greece, I was in Jordan for the opening of the Louis Vuitton flagship store in Amman, I went to Petra, I was in Berlin for Panasonic as one of the new advertising campaign testimonials, I was invited as a guest for the Vogue Fashion Night Out by Scervino, I’ve been in Paris for the Ferragamo resort fashion show and many other things.

The blog has grown a lot and I grew up with it too, now I know what I want and I have guy next to me that I love, my friends and my family with whom I want to share everything.

And I have you, my readers, who always follow my blog and give me advices and suppor… you are simplythe best!

I begin the fourth year of my blog and this 2013 with thousands of ideas and dreams. I hope they will come true. And I wish the same to all of you: dare to dream, dare to change.[/en]

[it]Potrei davvero passare ore a elencarvi tutto ciò che è successo nel terzo anno di blog e più genericamente nel 2012, ma preferisco riassurmelo con una frase: “dare to change“.

Abbiate il coraggio di cambiare, di uscire dalle vostre insicurezze, dalle situazioni stagnanti, da tutto ciò che non vi rende felici. Questo vale in tutto: nel lavoro, nella vita, in amore.

Non abbiate paura dei cambiamenti, all’inizio sarà difficile, ma alla fine il vostro coraggio verrà premiato.

Io quest’anno di cambiamenti ne ho fatti molti, alcuni astratti, dentro di me, ed altri concreti.

Ho viaggiato tanto: sono stata a Parigi con Dior, sono stata per la prima volta invitata alla sfilata di Louis Vuitton, sempre con Louis Vuitton ho realizzato tre shooting insieme ad Alessandra e Chiara, sono finalmente riuscita a volare a New York per la fashion week, ho respirato l’aria magica di Kos in Grecia, sono stata in Giordania con Louis Vuitton per l’apertura del flagship store ad Amman, ho visitato Petra la città scolpita nella roccia, sono stata a Berlino per Panasonic come una delle protagoniste della nuova campagna pubblicitaria, sono stata invitata come ospite per la Vogue Fashion Night Out da Scervino, sono stata con Ferragamo a Parigi per la sfilata resort al Louvre e molte altre cose.

Il blog è cresciuto molto e con lui sono cresciuta anche io, ho più chiari i miei obbiettivi ed ho una persona accanto che amo, i miei amici e la mia famiglia con i quali condividere tutto.

E poi ci siete voi, che mi seguite sempre, mi date consigli, critiche, sostegno…e siete semplicemente speciali e fondamentali.

Inizio questo quarto anno di blog e questo 2013  con mille idee che non vedo l’ora di realizzare e tanti sogni che spero si avverino. Ed auguro lo stesso ad ognuno di voi: abbiate il coraggio di sognare, abbiate il coraggio di cambiare.[/it]