#blog

KLM DREAM DEALS

11/09/2015
seasonal-spring-tokyo-580

Lo so che siamo appena tornati dalle vacanze, che è solo settembre e che è difficile rassegnarsi che le vacanze siano finite… Ma ho una buona notizia per voi!
Se andate sul sito di Klm c’è una selezione di destinazioni dream deals a prezzi convenienti, io e Giorgio ci siamo portati avanti e abbiamo appena prenotato Tokyo per fine marzo. Era da tempo che volevo vedere il Giappone e abbiamo scelto la primavera sperando di assistere alla fioritura dei ciliegi che rende ancora più speciale la città…
Spero che anche voi troviate la destinazione dei sogni, così da avere un motivo per tenere duro in questo periodo di ritorno alla routine!
Buon week-end ragazze!

————-

I know that you just got back from vacation, that is only in September and that it is difficult to live with the fact that the holidays are over … But I have good news for you!
If you go on the website of KLM there are a selection of “dream deals” destinations, I couldn’t resist and I just booked Tokyo by the end of March. I have never been in Japan and we chose to visit it during spring hoping to see the cherry blossoms that make the city even more beautiful.
I hope you can find the destination of dreams, so you have a reason to hold on in this period of return to the routine!
Good weekend Girls!!

KLM-image1

You Might Also Like

  • 4 Comments

  • Reply Rena 11/09/2015 at 23:43

    Oh, how cool you booked already this travel to Japan in March! I can imagine you are really looking forward to this travel.

    xx from Bavaria/Germany, Rena
    http://www.dressedwithsoul.com

  • Reply With Or Without Shoes 12/09/2015 at 00:11

    Japan….one of my pending destinations!

    .
    .
    ❤ Kisses from http://www.withorwithoutshoes.com
    .
    .

  • Reply melissa 15/09/2015 at 19:23

    che meraviglia!! avete fatto benissimo..;)

    http://www.sandalisughero.it/it/

  • Reply Michela 19/09/2015 at 15:37

    Ciao questo agosto sono stata a Tokyo ed è davvero fantastica! Hai fatto bene a prenotare questo viaggio di sicuro non te ne pentirai e troverai tantissime ispirazioni in fatto di moda.

  • Leave a Reply